Pokračování č. 3: LPS cesta k moři 🌊

                                         Párty

Na párty jsme musely jít tajně do bufetu něco koupit. 😇 já jsem koupila chipsy a popcorn🍿. Annabella koupila malé kečupové tyčinky🍟 bohemia. Sarah koupila čoko fontánu 🍫. A pařily jsme. Došlo i na tanec💃🏽. Šly jsme spát asi v 5:36. A k tomu jsme v 🕗 musely vstávat. Což bylo docela dost hodin. Myslím, že jsme mohly vstávat třeba v 🕕. Stejně jsme nemohly spát. Byla jsem tak na nervy, že jsem nemohla málem ani dýchat. Asi bych potřebovala jakousi masáž hlavy 💆🏽. Nakonec jsem v 7:09 usla. A v 8:00 jsme vstávaly. Takže 1. neprospaná noc. Jakmile nás paní učitelka vybídla, abychom vstaly, nechtěly jsme. Paní učitelka vymyslela program, který byl napsán na klasickou A5.
V 🕘 v jídelně. Program: fotografické centrum, návstěva městečka Zii. S sebou: batoh, pití, svačinu, peníze, vstupenky, které jste dostali, sportovní oblečení do batohu, slavnostní olečení na sebe. Více informací u R.B.

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky