LPS cesta k moři 🌊

                           Jedeme se třídou k moři

Paní učitelka nám říká: Děti,pojedeme k moři. Sbalte si věci, pojedeme k moři. Natěšením jsem nemohla ani dýchat😀. Prostě super! Moc se těším. Zítra přijdeme ke škole s kufrem nasedneme do autobusu a pojedeme! 

                                             ........Zítra......         

Je asi pět ráno! A já ještě nejsem sbalená😱! Což je dost velký průšvih. Rychle se jdu balit. Tak kam vlastně jedu? ...Už vím jedu do Řecka na Kos. Takže co budu potřebovat? Umm...pyžamo,kartáček na zuby,mýdlo tam asi bude a nějaké převlečení +můj oblíbený plyšáček. Hotovo! Sbaleno! Do prčic😦! Už je sedm a za půl hoďky mám být před školou! 

                                      ...za 5 minut......

Jsem před školou kde na mě čeká má kámoška Annabella. Kamarádíme se už od první třídy❤️. Je super kámoška. Paní učitelka i Paní asistentka tam byly a nakládaly kufry do busu. Za pár minut jsme nasedli (celá třída) a jeli jsme. Na letišti jsme byli za hoďku.

                                     ....na letišti.....

     Tam jsme si převzali kufry a stoupli jsme si do fronty která měřila cca 5mil. No nic. Já osobně jsem doufala že omdlím a probudím se až budeme na řadě. Nestalo se 😥. Ne kecám jsem veselá😀. Protože jsem mohla hrát leos fortune což je super hra sama o sobě (no co si budem) nejoblíbenější mám egyptské levely😘. Až na nás bohužel nebo spíš bohudík přišla řada a mohly jsme odevzdat kufry tak nás paní asistentka přesunula na asitak  dvakrát delší frontu😒 no super! Alespoň jsem mohla hrát nej hru na světě😂. Když jsme konečně prošly bránou k automatům (hallelujah) a píplo to zeleně tak jsem byla šťastná jak blecha, protože jsem si mohla sednout😏! Od teď je můj nej předmět židle. Bohužel jsem se musela s mou kamarádkou židličkou musela rozloučit😭 (forever alone). Já osobně jsem byla i celkem šťastná. Jsou asi 2 hodiny odpoledne a šli jsme se třídou do KFC. Dala jsem si velikánskou tortillu s mega přilohou hranolek 🌯🍟 ZDARMA! Po té co jsme dojedli nastopili jsme do letadla. Seděla jsem vedle Annabelly a Sarah. A já se jmenuji Felície.

                              .........V letadle.........

Le dva co se letadlo zvedlo bylo mi blbě😳. Za pár minut jsem spala. Pak mě vzbudily holky že už jsme tu moje pocity byly asi lomeno jupí vs né prostě blázinec.

                                    Pokračování příště 😜


 

             


Komentáře

Oblíbené příspěvky