Pokračování: LPS cesta k moři 🌊

                                    Moře 🌊

Vystoupili jsme z letadla a venku bylo velké teplo. Což mě docela překvapilo. Podívala jsem se na hodiny a bylo 18:05. Šli jsme do takové místnosti a tam byl veliký jezdící pás po kterém jezdila zavazadla. Na to se super dívalo 😄. Můj tam poprvé jen projel, podruhé jsem si ho nevšimla a potřetí jsem ho s pomocí Annabelly vytáhla. Annabellyn tam nebyl tak jsme šly k druhému pásu a tam jezdil jako poslední 😂. Pak jsme se všichni sešli u informačního stánku. Tam paní mluvila jiným jazykem takže jsem nerozuměla. Pak jsme šli přes velikánskou kolonii autobusů. Ten náš měl číslo 95 a ten stál až na konci. Naložili jsme do spodu autobusu kufry, sedli si na své místo v buse a čekali než se rozjede. Nastoupily si další dvě rodiny. A jeli jsme. Jeli jsme asi hodinu a půl (leos fortune 😉) a dojeli jsme do nádherného,luxusního hotelu. Jmenoval se The sea kingdom, což v překladu znamená Mořské království. Přišli jsme na recepci. Stolek a zdi byly vytesané z mramoru, na stropě bylo namalované moře, rohy zdí byly pokryté zlatem a společně to tvořilo atmosféru jako v království (možná proto se to tak jmenuje). My s Annabellou a Sarah jsme dostaly apartmá celebrit! Měly jsme ten nejlepší pokoj v tom luxusním hotelu. Což bylo úplně boží!!!!! Každý týden tam jezdí celebrity. Tento týden přijede Taylor Swift!!!! Nechám si udělat autogram. Šly jsme na večeři do luxusní restaurace. Mám velikánský hlad 🤤. Já jsem si dala tortillu s kuřecím masem, tatarko-kečupovou omáčku, salátem, rajčaty. A jedinečnou medovou zálivkou. Jummy!!! Pak jsme se vydali do města. Vzali jsme si Eura a šli jsme. Šli jsme dlouhou kolonií obchodů. Až jsem narazila na svou slabinu.....plyšáky. Rychle jsme s Annabellou vlítly do obchodu s plyšákama. Měli tam nejlepší plyšáky. Plyšáky TY!! Vzala jsem si dva plyšaky TY. Annabella si vzala tři plyšáky TY.

                                    Pokračování příště......😘

Komentáře

Oblíbené příspěvky