Pokračování č.2:LPS cesta k moři 🌊

                                    Rybičky

Šli jsme asi kolem sto obchodů. Spousta spolužáků si něco koupilo. Nakonec jsme šli kolem takového domu kde bylo sedátko a pod sedátkem akvárko s rybičkami. Paní učitelka se ptala paní prodavačky co to je (samozřejmě anglicky). Pak se paní učitelka otočila a říkala že všichni povinně vyzkoušíme tuto proceduru. Já jsem jen nechápavě zírala o co jde 🤔 dost jsem nad tím přemýšlela. Pak nám paní učitelka povídá: Děti, toto je léčivá procedura nohou. Strčíte do akvária nohy a ty rybky vám ohlodají tvrdou kůži. Paní prodavačka to poskytne zdarma pokud vás při tom bude kamerový štáb natáčet a na konci dáte recenzi. Potřebuje totiž natočit reklamu🤑. Tak jsme říkali že to skusíme. Navíc když budeme souhlasit dá nám peníze na Aqualand Moravia já úplně  🤗!!! Posadila nás na měkoučké sedátka a ponořila nám nohy do akvária. Rybičky pomalu ohryzávaly nohy. Strašně to lechtalo 🐟. Po hodině jsme okomentovali a ona nám zarezervovala Aqualand. SUPER!!!

                                            Hotel

Šli jsme do hotelu. Šla jsem spát ale moc mi to nešlo. Na konec jsem usla😴. Zdál se mi sen o Aqualandu. Nemohla jsem na to přestat myslet 🤔. Takže jsem se hned probudila 😭. A pak jsem nemohla spát. Ale byla jsem v klidu, protože holky taky spát nemohly. Tak jsme udělaly párty.

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky